Country-of-origin brands from the point of view of the Slovak and Czech consumers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874664" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874664 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Country-of-origin brands from the point of view of the Slovak and Czech consumers
Popis výsledku v původním jazyce
The paper is focusing on selected aspects of country-of-origin brands based on the results of primary representative researches conducted in Slovakia and the Czech Republic combined with additional information concerning the current practice. It highlights the brand importance within the frame of consumer preferences, opens the discussion concerning Slovak and Czech brands background and compares selected attitudes of the Slovak and Czech consumers toward brands. Copyright (C) 2016 International Business Information Management Association
Název v anglickém jazyce
Country-of-origin brands from the point of view of the Slovak and Czech consumers
Popis výsledku anglicky
The paper is focusing on selected aspects of country-of-origin brands based on the results of primary representative researches conducted in Slovakia and the Czech Republic combined with additional information concerning the current practice. It highlights the brand importance within the frame of consumer preferences, opens the discussion concerning Slovak and Czech brands background and compares selected attitudes of the Slovak and Czech consumers toward brands. Copyright (C) 2016 International Business Information Management Association
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 27th International Business Information Management Association Conference - Innovation Management and Education Excellence Vision 2020: From Regional Development Sustainability to Global Economic Growth (IBIMA 2016)
ISBN
978-0-9860419-6-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
2119-2130
Název nakladatele
International Business Information Management Association (IBIMA)
Místo vydání
Norristown, U.S.A.
Místo konání akce
Miláno
Datum konání akce
4. 5. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000381172301025