The Historical Aspects of Advertising Creativity
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874792" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874792 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
K historickým aspektom reklamnej kreativity
Popis výsledku v původním jazyce
Pre správne pochopenie súčasného kontextu reklamy a kreativity je dôležitý aj pohľad na historické aspekty kreativity. Je to pohľad na históriu jej podstaty a na náčrt kreativity skutočných tvorivých géniov svojej doby. Špecifikácia niektorých druhov kreativity a základných vlastností tvorivých osobností tieto časti dopĺňajú. V historickej analýze nachádzame korene spojenia týchto dvoch aktivít, ale umožňuje nám to aj formulovať trendy kreativity v reklame v budúcnosti.
Název v anglickém jazyce
The Historical Aspects of Advertising Creativity
Popis výsledku anglicky
For a proper understanding of the current context of advertising and creativity is also important insight into the historical aspects of creativity. It is the view of the history of its nature and on the outline of the creativity of real creative geniuses of their time. Specification of certain kinds of creativity and fundamental characteristics of creative personalities complement these parts. In the historical analysis we can find the roots of connection between these two activities, but it also allows us to formulate trends of creativity in advertising in the future.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci
ISBN
978-80-87500-83-5
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
104-115
Počet stran knihy
128
Název nakladatele
VeRBuM
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—