Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The Historical Aspects of Advertising Creativity

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874792" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874792 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    K historickým aspektom reklamnej kreativity

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Pre správne pochopenie súčasného kontextu reklamy a kreativity je dôležitý aj pohľad na historické aspekty kreativity. Je to pohľad na históriu jej podstaty a na náčrt kreativity skutočných tvorivých géniov svojej doby. Špecifikácia niektorých druhov kreativity a základných vlastností tvorivých osobností tieto časti dopĺňajú. V historickej analýze nachádzame korene spojenia týchto dvoch aktivít, ale umožňuje nám to aj formulovať trendy kreativity v reklame v budúcnosti.

  • Název v anglickém jazyce

    The Historical Aspects of Advertising Creativity

  • Popis výsledku anglicky

    For a proper understanding of the current context of advertising and creativity is also important insight into the historical aspects of creativity. It is the view of the history of its nature and on the outline of the creativity of real creative geniuses of their time. Specification of certain kinds of creativity and fundamental characteristics of creative personalities complement these parts. In the historical analysis we can find the roots of connection between these two activities, but it also allows us to formulate trends of creativity in advertising in the future.

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Kreativita a efektivita v marketingové komunikaci

  • ISBN

    978-80-87500-83-5

  • Počet stran výsledku

    12

  • Strana od-do

    104-115

  • Počet stran knihy

    128

  • Název nakladatele

    VeRBuM

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly