Design stories...aneb kreativní inovace a problémy jejich transferu do praxe,
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874956" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874956 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Design stories...aneb kreativní inovace a problémy jejich transferu do praxe,
Popis výsledku v původním jazyce
Kniha Design stories vznikla jako odezva na, v současné době, stále diskutovaná témata kreativní ekonomiky, kreativních průmyslů a kreativních inovací. Člověk si může myslet, že kreativita nás provází na každém kroku, že dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů. Z těchto důvodů na mnoha místech vznikají různá kreativní centra, jejichž snahou je koncentrovat kreativitu a invenci a vytvářet tak podmínky pro rozvoj kreativních průmyslů na regionální i národní úrovni. Významnou úlohu v tomto procesu by měly mít i vysoké školy, kde zpravidla existuje vysoká koncentrace kreativity, invence a chuti přinášet nová řešení a kreativní inovace. Publikace se v jednotlivých kapitolách zaměřuje na téma kreativity z různých pohledů, od historických předpokladů pro budování kreativních center, měst či oblastí přes analýzu center transferu technologií a jejich propojení na kreativní inovace až ke konkrétním kreativním projektům a různým úskalím při jejich realizaci do praxe, tzv. transferu. Kniha je tedy určena pro odbornou veřejnost vnímající kreativitu jako sílu obklopující nás na každém kroku, jako sílu, která dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů
Název v anglickém jazyce
Design Stories and Creative |Innovations and the problems of tehe Transfer
Popis výsledku anglicky
The book Design Stories was created as a response to currently still debated topics of the creative economy, creative industries and creative innovations. One may think that creativity accompanies every our step, that it could boost economic growth and bring many other positive effects. For these reasons, various creative center, whose aim is to concentrate creativity and inventiveness and to create conditions for the development of creative industries at the regional and national levels, are created in many places. Universities also should have an important role in this process, because here is usually a high concentration of creativity, ingenuity and a taste to bring new solutions and creative innovation.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-7454-637-2
Počet stran knihy
137
Název nakladatele
UTB Zlín
Místo vydání
UTB ZLín
Kód UT WoS knihy
—