Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Design stories...aneb kreativní inovace a problémy jejich transferu do praxe,

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F16%3A43874956" target="_blank" >RIV/70883521:28130/16:43874956 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Design stories...aneb kreativní inovace a problémy jejich transferu do praxe,

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kniha Design stories vznikla jako odezva na, v současné době, stále diskutovaná témata kreativní ekonomiky, kreativních průmyslů a kreativních inovací. Člověk si může myslet, že kreativita nás provází na každém kroku, že dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů. Z těchto důvodů na mnoha místech vznikají různá kreativní centra, jejichž snahou je koncentrovat kreativitu a invenci a vytvářet tak podmínky pro rozvoj kreativních průmyslů na regionální i národní úrovni. Významnou úlohu v tomto procesu by měly mít i vysoké školy, kde zpravidla existuje vysoká koncentrace kreativity, invence a chuti přinášet nová řešení a kreativní inovace. Publikace se v jednotlivých kapitolách zaměřuje na téma kreativity z různých pohledů, od historických předpokladů pro budování kreativních center, měst či oblastí přes analýzu center transferu technologií a jejich propojení na kreativní inovace až ke konkrétním kreativním projektům a různým úskalím při jejich realizaci do praxe, tzv. transferu. Kniha je tedy určena pro odbornou veřejnost vnímající kreativitu jako sílu obklopující nás na každém kroku, jako sílu, která dokáže zvýšit hospodářský růst a přináší mnoho dalších pozitivních efektů

  • Název v anglickém jazyce

    Design Stories and Creative |Innovations and the problems of tehe Transfer

  • Popis výsledku anglicky

    The book Design Stories was created as a response to currently still debated topics of the creative economy, creative industries and creative innovations. One may think that creativity accompanies every our step, that it could boost economic growth and bring many other positive effects. For these reasons, various creative center, whose aim is to concentrate creativity and inventiveness and to create conditions for the development of creative industries at the regional and national levels, are created in many places. Universities also should have an important role in this process, because here is usually a high concentration of creativity, ingenuity and a taste to bring new solutions and creative innovation.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AL - Umění, architektura, kulturní dědictví

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2016

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-637-2

  • Počet stran knihy

    137

  • Název nakladatele

    UTB Zlín

  • Místo vydání

    UTB ZLín

  • Kód UT WoS knihy