Implementation of current marketing communication tools into practice in the Czech and Slovak Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F22%3A63549798" target="_blank" >RIV/70883521:28130/22:63549798 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-16099-9_14" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-16099-9_14</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_14" target="_blank" >10.1007/978-3-030-16099-9_14</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Implementation of current marketing communication tools into practice in the Czech and Slovak Republic
Popis výsledku v původním jazyce
The aim of the article is to map out how much are used current marketing communication tools (guerrilla marketing, digital marketing, mobile marketing, viral marketing, word of mouth marketing, buzz marketing, product placement) in the Czech and Slovak market. Article is based on quantitative research realized in the form of online survey, which respondents were professionals in the marketing communication field (employees of full-service and specialized advertising agencies, people from marketing departments).
Název v anglickém jazyce
Implementation of current marketing communication tools into practice in the Czech and Slovak Republic
Popis výsledku anglicky
The aim of the article is to map out how much are used current marketing communication tools (guerrilla marketing, digital marketing, mobile marketing, viral marketing, word of mouth marketing, buzz marketing, product placement) in the Czech and Slovak market. Article is based on quantitative research realized in the form of online survey, which respondents were professionals in the marketing communication field (employees of full-service and specialized advertising agencies, people from marketing departments).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50802 - Media and socio-cultural communication
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Strategic Innovative Marketing
ISBN
978-3-030-16098-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
107-112
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Cham
Místo konání akce
Paphos
Datum konání akce
6. 9. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—