Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Implementation of current marketing communication tools into practice in the Czech and Slovak Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28130%2F22%3A63549798" target="_blank" >RIV/70883521:28130/22:63549798 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-16099-9_14" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-030-16099-9_14</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-030-16099-9_14" target="_blank" >10.1007/978-3-030-16099-9_14</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Implementation of current marketing communication tools into practice in the Czech and Slovak Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The aim of the article is to map out how much are used current marketing communication tools (guerrilla marketing, digital marketing, mobile marketing, viral marketing, word of mouth marketing, buzz marketing, product placement) in the Czech and Slovak market. Article is based on quantitative research realized in the form of online survey, which respondents were professionals in the marketing communication field (employees of full-service and specialized advertising agencies, people from marketing departments).

  • Název v anglickém jazyce

    Implementation of current marketing communication tools into practice in the Czech and Slovak Republic

  • Popis výsledku anglicky

    The aim of the article is to map out how much are used current marketing communication tools (guerrilla marketing, digital marketing, mobile marketing, viral marketing, word of mouth marketing, buzz marketing, product placement) in the Czech and Slovak market. Article is based on quantitative research realized in the form of online survey, which respondents were professionals in the marketing communication field (employees of full-service and specialized advertising agencies, people from marketing departments).

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50802 - Media and socio-cultural communication

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Strategic Innovative Marketing

  • ISBN

    978-3-030-16098-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    107-112

  • Název nakladatele

    Springer

  • Místo vydání

    Cham

  • Místo konání akce

    Paphos

  • Datum konání akce

    6. 9. 2017

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku