Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od sebereflexe k sebevýchově (poznámky k budování psychosomatické kondice studentů sociální pedagogiky)

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A00001037" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:00001037 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od sebereflexe k sebevýchově (poznámky k budování psychosomatické kondice studentů sociální pedagogiky)

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek je teoretickou úvahou před započetím longitudinálního výzkumu rozvoje schopnosti sebereflexe u vysokoškolských studentů sociální pedagogiky. Kultivaci (sebe)reflektivity v procesu budování profesní identity lze podpořit dobře zvolenou osobnostní přípravou, která zahrnuje mimo jiné i prvky psychosomatiky. Hlavním úkolem učitele jako facilitátora je motivovat, povzbuzovat a vést studenty k sebepoznání a seberozvoji a tím k plnějšímu autentickému životu. Výzkum rozvoje schopnosti sebereflexe můžepřinést cenné poznatky pro zkvalitnění profesní přípravy studentů zmíněného oboru.

  • Název v anglickém jazyce

    From Self Reflection To Self Education (Notes on Bulding Psychosomatic Condition in Students of Social Pedagogy)

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is a theoretical contemplation prior to a longitudinal study of self-reflection skills development in university students of social pedagogy. Cultivation of self-reflectivity in the process of creating a professional identity can be encouragedby a well chosen personality training, which includes, inter alia, elements of psychosomatics. The main task of the teacher as a facilitator is to motivate, encourage and guide the students to self-knowledge and self-development and thus a fuller authentic life. A research on self-reflection skills development can provide valuable findings in order to improve the professional training of students of the given discipline.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA406%2F09%2F1220" target="_blank" >GA406/09/1220: Determinace a rozvoj kompetencí sociálního pedagoga v profesionální přípravě</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    V. medzinárodná konferencia doktorandov odborov psychológia a sociálna práca. Zborník z konferencie.

  • ISBN

    978-80-8094-699-9

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    5

  • Strana od-do

    432-436

  • Název nakladatele

    Univerzita Konštantína Filozofa, Fakulta sociálnych vied a zdravotníctva

  • Místo vydání

    Nitra, SR

  • Místo konání akce

    Nitra, SR

  • Datum konání akce

    23. 4. 2010

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku