Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj slovního projevu dětí předškolního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F10%3A63509980" target="_blank" >RIV/70883521:28150/10:63509980 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj slovního projevu dětí předškolního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Jedny z klíčových kompetencí, jejichž utváření v souladu s požadavky nového kurikula České republiky pedagog u dětí předškolního věku podporuje, jsou kompetence komunikativní. Příspěvek předkládá dílčí výsledky výzkumu zaměřeného na mapování úrovně rozvoje komunikativních kompetencí dětí předškolního věku z oblasti jejich slovního projevu a poukazuje tak na možnosti práce pedagoga při podporování a hodnocení úrovně rozvoje slovního projevu dětí.

  • Název v anglickém jazyce

    Development of Pre-school Children´s Verbal Speech

  • Popis výsledku anglicky

    One of the key compentences whose formation teacher supports by pre-school aged children in compliance with demands of new Czech Republic curriculum is communicative competence. The contribution presents partial results of research focused on mapping thelevel of development of pre-school aged children?s communicative competences from the area of their verbal speech and refers to possibilities of teacher?s work in supporting and evaluation of children?s verbal speech.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2010

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Aktuální problémy pedagogiky ve výzkumech studentů doktorských studijních programů VII.

  • ISBN

    978-80-244-2593-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

  • Název nakladatele

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Místo vydání

    Olomouc

  • Místo konání akce

    Univerzita Palackého v Olomouci

  • Datum konání akce

    1. 1. 2009

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku