Předškolní vzdělávání a jeho význam pro rozvoj jazyka a řeči
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F11%3A43865554" target="_blank" >RIV/70883521:28150/11:43865554 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Předškolní vzdělávání a jeho význam pro rozvoj jazyka a řeči
Popis výsledku v původním jazyce
Publikace poukazuje na význam předškolního vzdělávání pro rozvoj jazyka a řeči dětí předškolního věku. V kontextu předškolního vzdělávání přináší souhrn poznatků teoretických i praktických. V jednotlivých kapitolách seznamuje s předškolním vzděláváním zpohledu historie i současnosti se zaměřením na jazykový rozvoj, představuje vývoj řeči dětí v souladu se specifiky jejich vývoje a determinanty, které na rozvoj osobnosti působí. Publikace přináší zjištěné skutečnosti o úrovni kompetencí dětí v oblasti jazyka a řeči, tj. v oblasti komunikativních kompetencí, hovoří o možných rizicích, která mohou vznikat, na závěr předkládá doporučení pro praxi, zejména v mateřských školách.
Název v anglickém jazyce
Preschool Education and its Importance for the Development of Language and Speech
Popis výsledku anglicky
The publication stresses the importance of preschool education to speech and language development in preschool children. In the context of preschool education, it provides a summary of the current theoretical and practical knowledge. Each chapter of thepublication introduces pre-school education from the historical and present perspective, focusing on language development. It presents the speech development of children in accordance with the specifics of their development and determinants, which influence personal development. The book provides findings about various level of children´s competences in the area of language and speech, i.e. in the area of communication competences. It also points out the possible risks that may be encountered. Finally it provides recommendations for practice, especially in nursery schools.
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
978-80-86798-14-1
Počet stran knihy
116
Název nakladatele
Hnutí R
Místo vydání
Praha
Kód UT WoS knihy
—