Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Rozvoj jazyka a řeči dětí předškolního věku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43872337" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43872337 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Rozvoj jazyka a řeči dětí předškolního věku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Kapitola v knize se zaměřuje na oblast jazyka a řeči dětí předškolního věku. Seznamuje s pojetím současného předškolního vzdělávání, s kurikulem - Rámcovým vzdělávacím programem pro předškolní vzdělávání. V této souvislosti poukazuje na komunikativní kompetence dětí a očekávané výstupy v oblasti jazyka a řeči, které si má dítě v průběhu předškolního vzdělávání dle předškolního kurikula a z pohledu vývojových škál jednotlivých jazykových rovin osvojit a blíže rozvíjet. V návaznosti na teoretická východiska a výsledky výzkumů realizovaných v této oblasti jsou v textu představeny možnosti rozvoje jazyka, řeči a komunikace dětí, upozorněno je taktéž na možná rizika vzniku potíží v oblasti jazyka a řeči v důsledku nedostatečného osvojení dílčích výstupů.

  • Název v anglickém jazyce

    Speech and Language Development in Preschool Children

  • Popis výsledku anglicky

    The chapter in the monograph deals with the area of language and speech in preschool children. It introduces the concept of the contemporary preschool education, the curriculum - Framework Educational Programme for Preschool Education. In this context itemphasises communication competences of children and the expected outcomes in the area of speech and language, which the child is to acquire and develop during preschool education from the perspective of the preschool curriculum based on the developmental scales of the individual language levels. Following the theoretical background and the research results collected in this area, the text offers possibilities for language, speech and communication development in children. It also points to potential risks of difficulties in speech and language due to insufficient mastery of partial tasks.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů