Self efficacy - novice teachers and teachers mentors
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F12%3A43868825" target="_blank" >RIV/70883521:28150/12:43868825 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
slovinština
Název v původním jazyce
Vnímaná profesijná zdatnosť začínajúcich a uvádzajúcich učiteľov
Popis výsledku v původním jazyce
Kapitola je zamerná na zisťovanie self efficacy začínajúcich, uvádzajúcich a ostatných učiteľov v základných školách. V kapitole sú prezentované výsledky povodného výskumu, ktorý bol realizovaný v podmienkach Slovenskej republiky.
Název v anglickém jazyce
Self efficacy - novice teachers and teachers mentors
Popis výsledku anglicky
The next chapter is a research study somparing self-efficacy of three categories of teachers, i.e., novice teachers, experienced teachers and mentors. Contrasting novice teachers with the their more more experienced colleagues brought important findings.
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Self efficacy (osobne vnímaná zdatnosť) v edukačných súvislostiach
ISBN
978-80-10-02355-4
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
50-66
Počet stran knihy
118
Název nakladatele
SPN - Mladé letá s.r.o.
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS kapitoly
—