Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873835" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873835 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvantitativní metody sběru dat v pedagogických výzkumech

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Monografie je zaměřena na vybrané otázky metodologie empirického výzkumu v pedagogice, konkrétně na metody sběru dat v kvantitativně orientovaných pedagogických výzkumech. Je určena akademickým pracovníkům vysokých škol, studentům pedagogicky zaměřenýchdoktorských studijních programů a všem zájemcům z oblasti pedagogického výzkumu. Metodologie monografie je postavena na obsahové analýze vybraných metod sběru dat, a to pedagogického pozorování, dotazníku, sociometrie, q-metodologie a sémantického diferenciálu. Hlavním cílem je identifikovat základní společné aspekty vybraných kvantitativně orientovaných metod sběru dat, a zároveň jejich specifika, kterými se navzájem odlišují. Monografie má 3 dílčí cíle. Prvním dílčím cílem je prezentovat vybrané současně využívané metody sběru dat, které se aplikují v kvantitativně orientovaném pedagogickém výzkumu, a na příkladech konkrétních technik sběru dat z reálných výzkumných šetření poukázat na možnosti jejich konstrukce, aplikace, ale předevš

  • Název v anglickém jazyce

    Quantitative data collection methods in educational research

  • Popis výsledku anglicky

    The monograph is focused on selected questions of the methodology of empirical research in pedagogy, namely methods of data collection in quantitatively oriented pedagogical research. It is intended for academic staff of universities, doctoral students and all those interested in the field of educational research. Methodology of the monograph is based on the content analysis of selected data collection methods: pedagogical observation, questionnaire, sociometrics, qmethodology and semantic differential.The main objective is to identify common essential aspects of selected quantitatively-oriented methods of data collection, as well as their specificities. The monograph has three partial objectives. The first is to present selected methods of data collection that are currently applied in quantitatively oriented educational research. We want to point out the possibilities of their design, application, but also statistical data analysis using examples of specific techniques of collecting

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-553-5

  • Počet stran knihy

    133

  • Název nakladatele

    Academia Centrum UTB ve Zlíně

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy