Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Učitelské sebepojetí a jeho zkoumání

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43873894" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43873894 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Učitelské sebepojetí a jeho zkoumání

  • Popis výsledku v původním jazyce

    V publikaci bude učiněn pokus pojmenovat hlubší vnitřní proměnné učitelské profese, o něž se může opřít současné hledání požadavků na profesi i ve vztahu k profesním standardům v České republice. Měla by být příspěvkem k rozvoji pedeutologie, tj. měla bypřispět k rozvoji teorie učitelské profese v oblasti profesního sebepojetí učitele, která je základem pedagogické praxe v oblasti autoregulace a autoevaluace. Navážeme na naše teoretická východiska a výzkumné nálezy, které jsme publikovali už dříve (2003, 2006, 2009), a rozšíříme je o trendy, které lze k jednotlivým otázkám sebepojetí učitele vnímat v přítomnosti a tušit pro nejbližší budoucnost. Hlavním cílem publikace je poskytnout podněty pro seberozvoj učitelům, studentům učitelství i zájemcům o učitelství z jiných oborů. Dílčí cíle pro jednotlivé kvality sebepojetí v učitelství budou podrobně rozebrány v jednotlivých kapitolách publikace.

  • Název v anglickém jazyce

    Teachers' self-image and its exploration

  • Popis výsledku anglicky

    The publication will be made an attempt to identify the deeper internal variables of the teaching profession, on which it can rely simultaneous search requests profession in relation to professional standards in the Czech Republic. It should be a contribution to the development pedeutology, ie. Should contribute the development of the theory of the teaching profession in the field of teacher professional self, which is the basis pedagogical practice in the field of self-regulation and self-evaluation. We will build on our theoretical basis and research findings which were published previously (2003, 2006, 2009), and expand it the trends that can be self-concept to individual questions teachers feel in the presence of a suspect for the immediate future.The main aim of this publication is to provide incentives for self-development teachers, teacher students and those interested in the teaching of other disciplines. Sub-objectives for the individual Quality self in teaching will be discu

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AM - Pedagogika a školství

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-7454-552-8

  • Počet stran knihy

    106

  • Název nakladatele

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS knihy