Od začátečníka k mentorovi (podpůrné strategie vzdělávání učitelů ve Zlínském regionu) - Studijní materiály k 16 modulům projektu Fondu vzdělávací politiky MŠMT
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F15%3A43874262" target="_blank" >RIV/70883521:28150/15:43874262 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od začátečníka k mentorovi (podpůrné strategie vzdělávání učitelů ve Zlínském regionu) - Studijní materiály k 16 modulům projektu Fondu vzdělávací politiky MŠMT
Popis výsledku v původním jazyce
Vzdělanost je jednou z prioritně uznávaných hodnot naší společnosti. V souvislosti se společenským vývojem jsou přehodnocovány tradiční hodnoty a redefinuje se pojetí vzdělanosti. Odborné diskuse o smyslu, obsahu a metodách vzdělávání jsou běžnou součástí každodenní reality. Tyto změny musí být nutně reflektovány také v cílech a přístupech k přípravě a rozvíjení učitelů v procesu profesionalizace. Projekt "Od začátečníka k mentorovi (podpůrné strategie vzdělávání učitelů ve Zlínském regionu), (dále jen"projekt") podporuje zvyšování kvality vzdělávání, nové metody hodnocení škol i inovace ve vzdělávání. Projekt od začátků své existence reaguje na potřeby Zlínského kraje v oblasti podpůrných strategií směřujících k celoživotnímu vzdělávání a ke kariérnímu růstu pedagogických pracovníků. Cílovou skupinou v projektu jsou začínající učitelé (novice) na základních, středních a v mateřských školách, dále učitelé - pokročilí začátečníci (advanced beginners), učitelé kvalifikovaní (competent)
Název v anglickém jazyce
From beginner to mentor (support strategies of teacher education in the Zlín Region) - Study materials for 16 modules Project Fund of Educational Policy Ministry
Popis výsledku anglicky
Education is a priority recognized values of our society. In connection with the social development are reviewed traditional values and redefines the concept of education. Professional discussion about the meaning, content and methods of education are anormal part of everyday reality. These changes must necessarily be reflected in the targets and approaches the training and development of teachers in the process of professionalization. The project "From beginner to mentor (support strategies of teachereducation in the Zlín Region) (hereinafter the" Project ") supports increasing the quality of education, new methods of evaluating schools and innovation in education. Project from the beginning of its existence, responds to the needs of the Zlin Regionin support of a strategy for lifelong learning and career development for teaching staff. The target group of the project are beginning teachers (novice) in primary, secondary and nursery schools, the teachers - advanced beginners (advan
Klasifikace
Druh
O - Ostatní výsledky
CEP obor
AM - Pedagogika a školství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů