Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Komparativní analýza kurikula vzdělávacího oboru výtvarná výchova primárního vzdělávání v mezinárodním kontextu

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F17%3A63517665" target="_blank" >RIV/70883521:28150/17:63517665 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=13&clanek=164" target="_blank" >http://www.kuv.upol.cz/index.php?seo_url=aktualni-cislo&casopis=13&clanek=164</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Komparativní analýza kurikula vzdělávacího oboru výtvarná výchova primárního vzdělávání v mezinárodním kontextu

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Předmětem výzkumu předloženého v textu byla komparace kurikula vzdělávacího oboru výtvarná výchova států České republiky, Slovenské republiky a Anglie. Cílem předkládaného příspěvku je porovnat kurikulum vzdělávacího oboru výtvarná výchova primárního vzdělávání České republiky, Slovenské republiky a Anglie. Zabýváme se školským systémem komparovaných států a následně analyzujeme vybraná kurikula. Výsledky výzkumu byly zjišťovány na základě obsahové analýzy textových dokumentů (Státních vzdělávacích programů) a následně komparovány. Z výsledků vyplývá, že porovnávaná kurikula jsou si v určitých rysech podobná, avšak nacházíme v nich rozdílnosti dokonce i v případě dvou velmi blízkých zemí, jako je ČR a SR.

  • Název v anglickém jazyce

    Comparative analysis of art primary curriculum in an international content

  • Popis výsledku anglicky

    The main objective of this text is to compare art curriculum of primary education of Czech Republic, the Slovak Republic and England. Research results we found through the content analysis of text documents (national educational programs)and than we compared them. The results show us that compared curriculum are in some aspects similar, but the differences we can also find in case of two very close countries such as Czech and Slovak Republic.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kultura, umění a výchova

  • ISSN

    2336-1824

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    5

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    6

  • Strana od-do

    1-6

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus