Student questions as significant potential for student learning
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63520726" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63520726 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://sproc.org/ojs/index.php/pntsbs/article/view/3914" target="_blank" >https://sproc.org/ojs/index.php/pntsbs/article/view/3914</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Student questions as significant potential for student learning
Popis výsledku v původním jazyce
The purpose of this study is to discuss the student question as significant potential for supporting student learning. Student questions were investigated using the direct observation method during mathematics lessons. The research sample consisted of six mathematics lessons.
Název v anglickém jazyce
Student questions as significant potential for student learning
Popis výsledku anglicky
The purpose of this study is to discuss the student question as significant potential for supporting student learning. Student questions were investigated using the direct observation method during mathematics lessons. The research sample consisted of six mathematics lessons.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
New Trends and Issues Proceedings on Humanities and Social Sciences
ISBN
—
ISSN
2547-8818
e-ISSN
neuvedeno
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
89-100
Název nakladatele
SciencePark Research, Organization and Counseling LTD.
Místo vydání
Kyrenia
Místo konání akce
Roma
Datum konání akce
26. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—