Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Významné oblasti pozitivního klimatu školy v kontextu vybraných modelů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63520885" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63520885 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.11118/lifele2018080125" target="_blank" >10.11118/lifele2018080125</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Významné oblasti pozitivního klimatu školy v kontextu vybraných modelů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Teoretická studie se věnuje problematice klimatu školy. Konkrétně se zaměřuje na jev pozitivního klimatu školy a jeho konkrétních oblastí. V textu jsou uvedeny a popsány základní pojmy, mezi něž patří klima třídy, klima výuky nebo klima učitelského sboru. Významnou část příspěvku tvoří konkrétní modely pozitivního klimatu školy, kde jsou na základě různých výzkumných šetření definovány oblasti, které jsou pro pozitivní klima stěžejní. V závěru příspěvku jsou popsány tři významné oblasti pozitivního klimatu, které se ve vybraných modelech často opakují, tudíž je možné považovat je za důležité.

  • Název v anglickém jazyce

    Important Areas of Positive School Climate in the Context of Selected Models

  • Popis výsledku anglicky

    This theoretical study focus on the school climate. In particular, it focus on the phenomenon of the positive school climate and its specific areas. The aim of the paper is to describe important areas of the positive climate based on the analysis of selected positive climate models. The text describes bacis concepts, such as classroom climate, learning climate, or teacher staff climate. In the final part of the paper three important areas of the positive climate are describes, which repeatedly appear in the selected models, so they can be considered important.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Lifelong Learning – celoživotní vzdělávání

  • ISSN

    1804-526X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    8

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    CZ - Česká republika

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    25-41

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus