Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Preservice teacher´s professional vision

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F18%3A63521597" target="_blank" >RIV/70883521:28150/18:63521597 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Preservice teacher´s professional vision

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In the context of professionalization of the teaching profession, we are increasingly confronted with the term Teacher´s professional vision. This teacher´s professional predagogical vision is closely realted to his or her knowledge and expertise. First we are interested in the direction of the teacher´s attention. And secondly, how about the given stiruation thinks. The aim of this work is to define this term as one of the important elements of teacher professionalisation. It is designed in three parts. The first part presents the concept of teacher´s professional vision. In the second part are described domestic and foreign research dealing with his issue within different degree of education. And the third part summarizes the presented researches and addresses this issue.

  • Název v anglickém jazyce

    Preservice teacher´s professional vision

  • Popis výsledku anglicky

    In the context of professionalization of the teaching profession, we are increasingly confronted with the term Teacher´s professional vision. This teacher´s professional predagogical vision is closely realted to his or her knowledge and expertise. First we are interested in the direction of the teacher´s attention. And secondly, how about the given stiruation thinks. The aim of this work is to define this term as one of the important elements of teacher professionalisation. It is designed in three parts. The first part presents the concept of teacher´s professional vision. In the second part are described domestic and foreign research dealing with his issue within different degree of education. And the third part summarizes the presented researches and addresses this issue.

Klasifikace

  • Druh

    O - Ostatní výsledky

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2018

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů