Hodnotova orientace zaku z interkulturniho rodinneho prostredi: komparace hodnot předlozených a samostatně zvolených.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523519" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523519 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/17351/Kompetencje%20spo%c5%82eczne%20w%20procesie%20redukcji%20deficyt%c3%b3w%20i%20rozwi%c4%85zywania%20problem%c3%b3w%20jednostek%20i%20wsp%c3%b3lnoty.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/17351/Kompetencje%20spo%c5%82eczne%20w%20procesie%20redukcji%20deficyt%c3%b3w%20i%20rozwi%c4%85zywania%20problem%c3%b3w%20jednostek%20i%20wsp%c3%b3lnoty.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnotova orientace zaku z interkulturniho rodinneho prostredi: komparace hodnot předlozených a samostatně zvolených.
Popis výsledku v původním jazyce
Tato studie komparuje předložené a samostatně zvolené hodnoty žáků z interkulturního rodinného prostředí, žijících v České republice. V těchto rodinách se protíná několik kultur, mající vliv na tvorbu hodnotových preferencí dětí, vyrůstajících v těchto rodinách. V první fázi výzkumu byly žákům předloženy hodnoty v dotazníkovém šetřenía ve fázi druhé si je samostatně volili technikou Credo Mem. Následně bylyhodnotyz obou metod analyzovány a komparovány.
Název v anglickém jazyce
Value orientation of pupils with intercultural family background: comparison of given and self-selected values
Popis výsledku anglicky
This study compares given and individually selected values from pupils with an intercultural family background, living in the Czech Republic. In these families are mixed several cultures and it has an impact on the value preferences of their own children. In the first phase of the research, pupils were presented given values in the questionnaire and in the second phase they individually choose their own values using the Credo Mem technique. Subsequently, the values from both methods were analyzed and compared.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
SOCIALIA 2018 Socjopedagogiczne wyzwania w epoce dynamicznych zmian. Kompetencje społeczne w procesie redukcji deficytów i rozwiązywania problemów jednostki oraz wspólnoty
ISBN
978-83-65621-24-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
55-63
Název nakladatele
Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB
Místo vydání
Dabrowa Górnicza
Místo konání akce
Dabrowa Górnicza
Datum konání akce
15. 11. 2018
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—