Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Hodnotova orientace zaku z interkulturniho rodinneho prostredi: komparace hodnot předlozených a samostatně zvolených.

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F19%3A63523519" target="_blank" >RIV/70883521:28150/19:63523519 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/17351/Kompetencje%20spo%c5%82eczne%20w%20procesie%20redukcji%20deficyt%c3%b3w%20i%20rozwi%c4%85zywania%20problem%c3%b3w%20jednostek%20i%20wsp%c3%b3lnoty.pdf?sequence=1&isAllowed=y" target="_blank" >https://depot.ceon.pl/bitstream/handle/123456789/17351/Kompetencje%20spo%c5%82eczne%20w%20procesie%20redukcji%20deficyt%c3%b3w%20i%20rozwi%c4%85zywania%20problem%c3%b3w%20jednostek%20i%20wsp%c3%b3lnoty.pdf?sequence=1&isAllowed=y</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Hodnotova orientace zaku z interkulturniho rodinneho prostredi: komparace hodnot předlozených a samostatně zvolených.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Tato studie komparuje předložené a samostatně zvolené hodnoty žáků z interkulturního rodinného prostředí, žijících v České republice. V těchto rodinách se protíná několik kultur, mající vliv na tvorbu hodnotových preferencí dětí, vyrůstajících v těchto rodinách. V první fázi výzkumu byly žákům předloženy hodnoty v dotazníkovém šetřenía ve fázi druhé si je samostatně volili technikou Credo Mem. Následně bylyhodnotyz obou metod analyzovány a komparovány.

  • Název v anglickém jazyce

    Value orientation of pupils with intercultural family background: comparison of given and self-selected values

  • Popis výsledku anglicky

    This study compares given and individually selected values from pupils with an intercultural family background, living in the Czech Republic. In these families are mixed several cultures and it has an impact on the value preferences of their own children. In the first phase of the research, pupils were presented given values in the questionnaire and in the second phase they individually choose their own values using the Credo Mem technique. Subsequently, the values from both methods were analyzed and compared.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    SOCIALIA 2018 Socjopedagogiczne wyzwania w epoce dynamicznych zmian. Kompetencje społeczne w procesie redukcji deficytów i rozwiązywania problemów jednostki oraz wspólnoty

  • ISBN

    978-83-65621-24-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    55-63

  • Název nakladatele

    Wydawnictwo Naukowe Akademii WSB

  • Místo vydání

    Dabrowa Górnicza

  • Místo konání akce

    Dabrowa Górnicza

  • Datum konání akce

    15. 11. 2018

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku