Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Reflektivní deníky v profesní přípravě studentů učitelství prvního stupně základních škol

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F24%3A63585418" target="_blank" >RIV/70883521:28150/24:63585418 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://capv.cz/reflektivni-deniky-v-profesni-priprave-studentu-ucitelstvi-prvniho-stupne-zakladnich-skol/?doing_wp_cron=1740685819.0308899879455566406250" target="_blank" >https://capv.cz/reflektivni-deniky-v-profesni-priprave-studentu-ucitelstvi-prvniho-stupne-zakladnich-skol/?doing_wp_cron=1740685819.0308899879455566406250</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Reflektivní deníky v profesní přípravě studentů učitelství prvního stupně základních škol

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Vzdělávání studentů učitelství zahrnuje reflexi jejich praxe, během které zkoumají zkušenosti vedoucí k porozumění komplikovaných jevů. Analýza pedagogické činnosti je proto nutná, neboť umožňuje zamýšlet se nad jednotlivými složkami výuky a plánovat budoucí kroky. Zároveň studenti nalézají odpovědi na otázky, proč ve výuce nastaly problémy. Sloužit k reflexi mohou jejich reflektivní deníky, pomocí kterých se zdokonalují ve vnímání vlastních zkušeností, silných stránek, ale i oblastí vyžadujících zlepšení. Studenti v denících vyjadřují své pocity, což pomáhá s vyrovnáním se s emocemi spojenými s výukou.

  • Název v anglickém jazyce

    Reflective diaries in the professional training of primary school teacher students

  • Popis výsledku anglicky

    The education of student teachers involves reflection on their teaching practice, during which they explore experiences leading to an understanding of complex phenomena. Analysis of teaching practice is therefore necessary, as it enables reflection on the different components of teaching and planning for future actions. At the same time, students find answers to questions about why problems have arisen in their teaching. Their reflective journals can be used to improve their perception of their own experience, strengths, and areas for improvement. Students express their feelings in the journals, which helps with coping withthe emotions associated with teaching.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Spolupráce oborů pro podporu kvality vzdělávání

  • ISBN

    978-80-7392-421-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    4

  • Strana od-do

    142-145

  • Název nakladatele

    MSD spol. s r.o.

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    10. 9. 2024

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku