Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231001568" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1001568 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/71226401:_____/11:#1000592

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o dílčích výsledcích výzkumu probíhajícího v rámci interního grantu VŃP Jihlava, který je zaměřený na zkoumání efektivnosti ve veřejné správě, a to jak z pohledu samotných pracovník? úřadu, tak i na podkladě hodnocení klientů odcházejících z úřadu. Výzkum je rozdělen do 3 etap, které probíhají postupně ve velkých organizacích veřejné správy s výkonem samosprávy i státní správy v přenesené p?sobnosti. Výzkum probíhal na podkladě dotazník?, které byly předány pracovník?m úřadu, kteří bylivybráni náhodným výběrem a anonymně odpovídali na 60 otázek rozdělených do ńesti okruh?: lidské zdroje, organizační kapitál, informační kapitál, zákaznický kapitál, měření výkonnosti a inovační kapitál. Respondenti prováděli hodnocení situace v úřadu nazákladě vlastního posouzení. Druhou částí výzkumu bylo oslovení klientů, kteří odcházeli z úřadu a opět na základě 13 otázek zaměřených do stejných okruh? bylo provedeno zhodnocení slu?by poskytované pracovníky úřadu. Cílem tohoto příspě

  • Název v anglickém jazyce

    Examining the efficiency in public administration

  • Popis výsledku anglicky

    The article informs about partial results of a research taking place within an internal grant of College of Polytechnics Jihlava, which is aimed at examining the efficiency in public administration both from the point of view of the office workers themselves and on the basis of an assessment of clients leaving the office. The research is divided into three stages which are proceeding gradually in large organisations of public administration carrying out self-government as well as state government in figurative effect. The research took place in the form of questionnaires given to randomly chosen workers of the offices who anonymously answered 60 questions divided into six topics: human resources, organisational capital, information capital, customer capital, performance measuring and innovation capital. The respondents assessed the situation in the office in terms of their own judgement. The other part of the research addressed clients who were leaving the office and again, based on 13

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2011

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Region v rozvoji společnosti 2011

  • ISBN

    978-80-7375-548-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    144-150

  • Název nakladatele

    Mendelova univerzita v Brně

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    1. 1. 2011

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku