Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F11%3A%231001568" target="_blank" >RIV/71226401:_____/11:#1001568 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/71226401:_____/11:#1000592
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o dílčích výsledcích výzkumu probíhajícího v rámci interního grantu VŃP Jihlava, který je zaměřený na zkoumání efektivnosti ve veřejné správě, a to jak z pohledu samotných pracovník? úřadu, tak i na podkladě hodnocení klientů odcházejících z úřadu. Výzkum je rozdělen do 3 etap, které probíhají postupně ve velkých organizacích veřejné správy s výkonem samosprávy i státní správy v přenesené p?sobnosti. Výzkum probíhal na podkladě dotazník?, které byly předány pracovník?m úřadu, kteří bylivybráni náhodným výběrem a anonymně odpovídali na 60 otázek rozdělených do ńesti okruh?: lidské zdroje, organizační kapitál, informační kapitál, zákaznický kapitál, měření výkonnosti a inovační kapitál. Respondenti prováděli hodnocení situace v úřadu nazákladě vlastního posouzení. Druhou částí výzkumu bylo oslovení klientů, kteří odcházeli z úřadu a opět na základě 13 otázek zaměřených do stejných okruh? bylo provedeno zhodnocení slu?by poskytované pracovníky úřadu. Cílem tohoto příspě
Název v anglickém jazyce
Examining the efficiency in public administration
Popis výsledku anglicky
The article informs about partial results of a research taking place within an internal grant of College of Polytechnics Jihlava, which is aimed at examining the efficiency in public administration both from the point of view of the office workers themselves and on the basis of an assessment of clients leaving the office. The research is divided into three stages which are proceeding gradually in large organisations of public administration carrying out self-government as well as state government in figurative effect. The research took place in the form of questionnaires given to randomly chosen workers of the offices who anonymously answered 60 questions divided into six topics: human resources, organisational capital, information capital, customer capital, performance measuring and innovation capital. The respondents assessed the situation in the office in terms of their own judgement. The other part of the research addressed clients who were leaving the office and again, based on 13
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2011
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Region v rozvoji společnosti 2011
ISBN
978-80-7375-548-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
144-150
Název nakladatele
Mendelova univerzita v Brně
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
1. 1. 2011
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—