Výzkum fungování veřejné správy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002693" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002693 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum fungování veřejné správy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o výsledcích výzkumu, který probíhal v minulém roce v rámci interního grantu VŠP Jihlava a byl zaměřený na zkoumání efektivnosti ve veřejné správě, a to jak z pohledu samotných pracovníků úřadu, tak i na podkladě hodnocení klientů odcházejících z úřadu. Výzkum je rozdělen do 3 etap, které probíhaly postupně ve velkých organizacích veřejné správy regionu Kraje Vysočina, které zabezpečují výkon samosprávy i státní správy v přenesené působnosti. První část výzkumu probíhala na podkladě dotazníků, které byly předány pracovníkům úřadů vybraným náhodným výběrem, a kteří anonymně odpovídali na 60 otázek rozdělených do šesti okruhů: lidské zdroje, organizační kapitál, informační kapitál, zákaznický kapitál, měření výkonnosti a inovační kapitál. Respondenti prováděli hodnocení situace v úřadu na základě vlastního posouzení. Druhou částí výzkumu bylo oslovení klientů, kteří odcházeli z úřadu a opět na základě 13 otázek zaměřených do stejných okruhů bylo provedeno zhodnocení služ
Název v anglickém jazyce
Research on the efficiency of public administration
Popis výsledku anglicky
The article reports on the results of ongoing research within internal grant VŠP Jihlava, which is aimed at examining the effectiveness of the public administration, both from the perspective of the employees of the office, and on the basis of assessmentof clients leaving the office. The research is divided into three stages that take place successively in large public organizations of the region Vysocina region with the performance of government and state government delegated powers. The research wasconducted on the basis of questionnaires, which were sent to the office workers selected randomly and who anonymously answered 60 questions divided into six areas: human resources, organizational capital, information capital, customer capital, performance measurement and innovative capital. Respondents conducted assessment of the situation in office on the basis of his assessment. The second part of the research was addressing clients who have left the office, and again on the basis of 1
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Veřejná správa jako významný faktor rozvoje regionu
ISBN
978-80-87035-60-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
202-218
Název nakladatele
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Místo vydání
Jihlava
Místo konání akce
Jihlava
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—