Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002674" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002674 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek informuje o výsledcích výzkumu probíhajícího v rámci interního grantu VŠP Jihlava, který je zaměřený na zkoumání efektivnosti ve veřejné správě, a to jak z pohledu samotných pracovníků úřadu, tak i na podkladě hodnocení klientů odcházejících z úřadu. Výzkum je rozdělen do 3 etap, které probíhají postupně ve velkých organizacích veřejné správy s výkonem samosprávy i státní správy v přenesené působnosti. Výzkum probíhal na podkladě dotazníků, které byly předány pracovníkům úřadu, kteří byli vybránináhodným výběrem a anonymně odpovídali na 60 otázek rozdělených do šesti okruhů: lidské zdroje, organizační kapitál, informační kapitál, zákaznický kapitál, měření výkonnosti a inovační kapitál. Respondenti prováděli hodnocení situace v úřadu na základěvlastního posouzení. Druhou částí výzkumu bylo oslovení klientů, kteří odcházeli z úřadu a opět na základě 13 otázek zaměřených do stejných okruhů bylo provedeno zhodnocení služby poskytované pracovníky úřadu. Cílem tohoto příspěvku je i

  • Název v anglickém jazyce

    Research on the efficiency of public administration

  • Popis výsledku anglicky

    The article reports on the results of ongoing research within internal grant VŠP Jihlava, which is aimed at examining the effectiveness of the public administration, both from the perspective of the employees of the office, and on the basis of assessmentof clients leaving the office. The research is divided into three stages that take place successively in large public organizations with the performance of government and state government delegated powers. The research was conducted on the basis of questionnaires, which were sent to the office staff, who were selected randomly and anonymously answered 60 questions divided into six areas: human resources, organizational capital, information capital, customer capital, performance measurement and innovative capital. Respondents conducted assessment of the situation in office on the basis of his assessment. The second part of the research was addressing clients who have left the office, and again on the basis of 13 questions aimed in the s

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Teoretické a praktické aspekty veřejných financí

  • ISBN

    978-80-87035-54-2

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    61-67

  • Název nakladatele

    Oeconomica

  • Místo vydání

    Vysoká škola ekonomická v Praze

  • Místo konání akce

    Praha

  • Datum konání akce

    1. 1. 2012

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku