Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F12%3A%231002674" target="_blank" >RIV/71226401:_____/12:#1002674 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Výzkum efektivnosti fungování veřejné správy
Popis výsledku v původním jazyce
Článek informuje o výsledcích výzkumu probíhajícího v rámci interního grantu VŠP Jihlava, který je zaměřený na zkoumání efektivnosti ve veřejné správě, a to jak z pohledu samotných pracovníků úřadu, tak i na podkladě hodnocení klientů odcházejících z úřadu. Výzkum je rozdělen do 3 etap, které probíhají postupně ve velkých organizacích veřejné správy s výkonem samosprávy i státní správy v přenesené působnosti. Výzkum probíhal na podkladě dotazníků, které byly předány pracovníkům úřadu, kteří byli vybránináhodným výběrem a anonymně odpovídali na 60 otázek rozdělených do šesti okruhů: lidské zdroje, organizační kapitál, informační kapitál, zákaznický kapitál, měření výkonnosti a inovační kapitál. Respondenti prováděli hodnocení situace v úřadu na základěvlastního posouzení. Druhou částí výzkumu bylo oslovení klientů, kteří odcházeli z úřadu a opět na základě 13 otázek zaměřených do stejných okruhů bylo provedeno zhodnocení služby poskytované pracovníky úřadu. Cílem tohoto příspěvku je i
Název v anglickém jazyce
Research on the efficiency of public administration
Popis výsledku anglicky
The article reports on the results of ongoing research within internal grant VŠP Jihlava, which is aimed at examining the effectiveness of the public administration, both from the perspective of the employees of the office, and on the basis of assessmentof clients leaving the office. The research is divided into three stages that take place successively in large public organizations with the performance of government and state government delegated powers. The research was conducted on the basis of questionnaires, which were sent to the office staff, who were selected randomly and anonymously answered 60 questions divided into six areas: human resources, organizational capital, information capital, customer capital, performance measurement and innovative capital. Respondents conducted assessment of the situation in office on the basis of his assessment. The second part of the research was addressing clients who have left the office, and again on the basis of 13 questions aimed in the s
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Teoretické a praktické aspekty veřejných financí
ISBN
978-80-87035-54-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
61-67
Název nakladatele
Oeconomica
Místo vydání
Vysoká škola ekonomická v Praze
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
1. 1. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
CST - Celostátní akce
Kód UT WoS článku
—