Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Značka a značení - odlišné pojmy na českém trhu potravin?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F14%3A%231005196" target="_blank" >RIV/71226401:_____/14:#1005196 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Značka a značení - odlišné pojmy na českém trhu potravin?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Na českém trhů potravin existuje v současné době velké množství systémů (programů) označování potravin. Příspěvek se snaží vyvolat diskuzi o potřebě odlišení pojmů značka ("brand") a značení/označení ("label"), a to na příkladu a výzkumu v oblasti označování regionálních potravin z Kraje Vysočina. Obsahová analýza mediálních výstupů v souvislosti se schématy Vysočina regionální produkt a Regionální potravina Kraje Vysočina zjistila, že "značení" nebo "značka" jsou používány spíše samostatně, pojem "značka" je využíván mnohem častěji. Jako synonyma (oba pojmy najednou v jednom textu) se vyskytují minimálně.

  • Název v anglickém jazyce

    Brand and Label - Is There a Difference Between These Terms On The Czech Market?

  • Popis výsledku anglicky

    Czech food producers may choose from the large number of systems (programs) of labelling. This article seeks to stimulate debate about the need to distinguish the concepts of "brand" and "label", which is not common. Argumentation is based on theoreticalbackground as well example of the regional labelling in Vysočina Region. Content analysis of media that informed about labelling schemes Vysočina Regional Product and Regional Food vysočina Region showed that "brand" or "label" are used rather independently, neverthless, the term "brand" is used much more often. Both terms are used in one text as synonyms only seldom.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    QUAERE 2014

  • ISBN

    978-80-87952-04-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    273-283

  • Název nakladatele

    Magnanimitas

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    Hradec Králové

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku