Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Analýza faktorů volby obchodní jednotky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F14%3A%231005994" target="_blank" >RIV/71226401:_____/14:#1005994 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Analýza faktorů volby obchodní jednotky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Znalost informací o tom kdo, kolik, kdy a jakým způsobem v určité jednotce nakupuje včetně motivů, tedy proč nakupuje zcela konkrétní zboží, je cílem vlastníků, managementu i marketingových odborníků. Je však nutné si uvědomit, že vlastní chování při nákupu a užití zboží je pouze jednou částí chování zákazníka, protože jeho chování a rozhodování je ve vysoké míře ovlivněno prostředím, ve kterém člověk žije, jeho sociální podstatou jako společenského tvora, ale také osobnostními psychologickými rysy, chováním, zájmy, povoláním nebo rodinnými poměry. Každá obchodní firma si klade za cíl získání a udržení co nejvíce zákazníků. Musí pro ně připravit atraktivní a kvalitní nabídku zboží a vytvořit prostředí, do kterého se budou rádi vracet. Základní podmínkou však je, že budou uspokojeny potřeby, které vedly zákazníka do zvolené prodejny. Proto je nezbytné, aby obchodníci znali nejen tyto potřeby, ale také další motivy spotřebního chování a stimuly, které ovlivňují nákupní rozhodování.

  • Název v anglickém jazyce

    Analysis of factors for retail store selection

  • Popis výsledku anglicky

    When shopping, the consumer is influenced by various factors. For each retailer it is necessary to know how the final consumer buys the product for his final consumption. The main aim of this article is to discover and analyse the factors influencing theconsumer behaviour when choosing retail store. From the survey it is clear that assortment, distance from home or work, product quality in combination with product price belong to the most important factors while shopping atmosphere and retail promotionare the less significant ones.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Trendy v podnikání 2014

  • ISBN

    978-80-261-0444-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    232-238

  • Název nakladatele

    Západočeská univerzita v Plzni

  • Místo vydání

    Plzeň

  • Místo konání akce

    Plzeň

  • Datum konání akce

    1. 1. 2014

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku