Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Návaznost simulační manažerské hry UNISIM na předměty vyučované na VŠPJ

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F15%3A%231006988" target="_blank" >RIV/71226401:_____/15:#1006988 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Návaznost simulační manažerské hry UNISIM na předměty vyučované na VŠPJ

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek analyzuje možnosti zavedení manažerské simulační hry Unisim do výuky Vysoké škole polytechnické Jihlava. Jsou zde proponovány možnosti, jak přeměnit znalosti studentů v dovednosti prostřednictvím reflexního učení. Rekognoskací studijních plánů oboru Finance a řízení na byly vytipovány předměty, jejichž obsahová náplň se shoduje s dovednostmi, uplatňovanými ve hře Unisim. Cílem bylo označit předměty, ve kterých by zavedení simulační manažerské hry posílilo aplikační schopnosti studentů.

  • Název v anglickém jazyce

    The connection of managerial simulation games unisim with the courses taught at VŠPJ

  • Popis výsledku anglicky

    The paper analyzes the possibility of introducing the Unisim managerial simulation games in education system of College of Polytechnics Jihlava. There are proposed options how to transform students' knowledge skills through reflective learning. The reconnaissance of study plan of the brand Finance and Management were selected for the courses whose content filling coincides with the skills applied in game Unisim. The aim was to identify learning subjects by which the management game simulation would support application capabilities of students.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sborník příspěvků ze 7. ročníku mezinárodní vědecké konference Konkurence

  • ISBN

    978-80-88064-14-5

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    19-26

  • Název nakladatele

    Vysoká škola polytechnická Jihlava

  • Místo vydání

    Jihlava

  • Místo konání akce

    Jihlava

  • Datum konání akce

    1. 1. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    CST - Celostátní akce

  • Kód UT WoS článku