Hodnocení a sledovanost výukových videí pro matematické předměty studenty na VŠPJ
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F20%3AN0100472" target="_blank" >RIV/71226401:_____/20:N0100472 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/logos-polytechnikos" target="_blank" >https://www.vspj.cz/vyzkum-a-projekty/casopisy-vspj/logos-polytechnikos</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Hodnocení a sledovanost výukových videí pro matematické předměty studenty na VŠPJ
Popis výsledku v původním jazyce
V rámci tří projektů interní grantové soutěže Vysoké školy polytechnické Jihlava (VŠPJ) realizovaných v letech 2019 a 2020 byla zaměstnanci Katedry matematiky natočena výuková videa jako doplňující studijní materiál pro výuku matematických předmětů, která měla za úkol zvýšit studijní úspěšnost. Tato videa jsou nahraná na serveru YouTube a jsou zpřístupněna studentům prostřednictvím e-learnigového systému LMS Moodle, který VŠPJ využívá. Studenti měli možnost každé video anonymně ohodnotit pomocí stručného elektronického dotazníku a byli požádáni o poskytnutí důležité zpětné vazby řešitelům projektů a autorům videí. Data o sledovanosti videí poskytuje také server YouTube v rámci své služby Analýza kanálu (YouTube Analytics). Pro vyhodnocení byla do článku vybraná videa, která byla k dispozici studentům oboru Finance a řízení v předmětu Matematické metody v ekonomii během letního semestru akademického roku 2019/2020. Vzhledem k nepříznivé situaci vyvolané pandemickou krizí se předpokládá, že bude zájem o pokrytí dalších témat a požadavky studentů při tom budou zohledněny.
Název v anglickém jazyce
Evaluation and viewing rate of tutorial videos for courses of mathematics by students at College of Polytechnics Jihlava
Popis výsledku anglicky
Within three projects funded by the internal grant competition at the College of Polytechnics Jihlava, which were implemented in 2019 and 2020, the Department of Mathematics staff created tutorial videos as a supplementary study material for courses of mathematics in order to increase the study success rate. The videos are published at the YouTube server and accessed by students via the LMS Moodle e-learning system, which the college uses. Students could evaluate each video anonymously in a brief electronic questionnaire and were asked to provide project solvers and video authors with significant feedback. The viewing rate information is also provided by the YouTube server within its YouTube Analytics service. For the purpose of evaluation, the paper uses videos available to students in the Finance and Management study programme for the course Mathematical Methods in Economy in the summer semester of the 2019/2020 academic year. Due to the adverse conditions caused by the pandemic crisis, an increased interest in covering further topics or their extension is expected; requirements of students will be considered.
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
10103 - Statistics and probability
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Logos Polytechnikos
ISSN
2464-7551
e-ISSN
—
Svazek periodika
11
Číslo periodika v rámci svazku
3
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
60-72
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—