Vnímání aspektů podporujících učení a zpětnou vazbu o pokroku studentů vysokými školami
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F22%3AN0100670" target="_blank" >RIV/71226401:_____/22:N0100670 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://hosued.euba.sk/www_write/files/zbornik.pdf" target="_blank" >https://hosued.euba.sk/www_write/files/zbornik.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání aspektů podporujících učení a zpětnou vazbu o pokroku studentů vysokými školami
Popis výsledku v původním jazyce
Příspěvek se zabývá hodnocením aspektů pro podporu učení studentů a zpětné vazby o jejich pokroku pohledem dvanácti českých vysokých škol ekonomického a technického zaměření. Vysoké školy se vyjadřovaly k důležitosti aspektů a jejich absenci ve vzdělávání. Výzkum byl zrealizován v roce 2021 pomocí dotazníkového šetření. Data byla vyhodnocena metodami popisné statistiky a Pearsonovým korelačním koeficientem. Vysoké školy kladou důraz na interaktivní výuku, sledování progresu studentů a přenos takto zjištěných výsledků do vlastní výuky učitelů. Výsledky poukazují na to, že vzdělávání směřuje do oblasti Educational Data Minig a Learning Analytics. Proto bude třeba se na tyto aspekty více zaměřit a podpořit je moderními vzdělávacími technologiemi.
Název v anglickém jazyce
Perception of the Aspects Supporting Learning and Feedback on the Students Progress by Universities
Popis výsledku anglicky
The article deals with the evaluation of aspects to support students' learning and feedback on their progress from the perspective of twelve Czech universities of economics and technology. Universities commented on the importance of aspects and their absence in education. The research was carried out in 2021 using a questionnaire survey. Data were evaluated by descriptive statistics methods and Pearson's correlation coefficient. Universities place emphasis on interactive teaching, monitoring the progress of students and transferring the results obtained to teachers' own teaching. The results show that education is aimed at Educational Data Minig and Learning Analytics. Therefore, it will be necessary to focus more on these aspects and support them with modern educational technologies.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie PROFESIJNÝ ROZVOJ UČITEĽOV VYSOKÝCH ŠKÔL AKO NÁSTROJ PODPORY UČENIA SA ŠTUDENTOV
ISBN
978-80-225-4954-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
44-51
Název nakladatele
Ekonomická univerzita v Bratislave
Místo vydání
Bratislava
Místo konání akce
Ekonomická univerzita v Bratislave
Datum konání akce
20. 6. 2022
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—