Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Vnímání aspektů podporujících učení a zpětnou vazbu o pokroku studentů vysokými školami

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F22%3AN0100670" target="_blank" >RIV/71226401:_____/22:N0100670 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://hosued.euba.sk/www_write/files/zbornik.pdf" target="_blank" >https://hosued.euba.sk/www_write/files/zbornik.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Vnímání aspektů podporujících učení a zpětnou vazbu o pokroku studentů vysokými školami

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Příspěvek se zabývá hodnocením aspektů pro podporu učení studentů a zpětné vazby o jejich pokroku pohledem dvanácti českých vysokých škol ekonomického a technického zaměření. Vysoké školy se vyjadřovaly k důležitosti aspektů a jejich absenci ve vzdělávání. Výzkum byl zrealizován v roce 2021 pomocí dotazníkového šetření. Data byla vyhodnocena metodami popisné statistiky a Pearsonovým korelačním koeficientem. Vysoké školy kladou důraz na interaktivní výuku, sledování progresu studentů a přenos takto zjištěných výsledků do vlastní výuky učitelů. Výsledky poukazují na to, že vzdělávání směřuje do oblasti Educational Data Minig a Learning Analytics. Proto bude třeba se na tyto aspekty více zaměřit a podpořit je moderními vzdělávacími technologiemi.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of the Aspects Supporting Learning and Feedback on the Students Progress by Universities

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with the evaluation of aspects to support students&#039; learning and feedback on their progress from the perspective of twelve Czech universities of economics and technology. Universities commented on the importance of aspects and their absence in education. The research was carried out in 2021 using a questionnaire survey. Data were evaluated by descriptive statistics methods and Pearson&#039;s correlation coefficient. Universities place emphasis on interactive teaching, monitoring the progress of students and transferring the results obtained to teachers&#039; own teaching. The results show that education is aimed at Educational Data Minig and Learning Analytics. Therefore, it will be necessary to focus more on these aspects and support them with modern educational technologies.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Recenzovaný zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie PROFESIJNÝ ROZVOJ UČITEĽOV VYSOKÝCH ŠKÔL AKO NÁSTROJ PODPORY UČENIA SA ŠTUDENTOV

  • ISBN

    978-80-225-4954-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    44-51

  • Název nakladatele

    Ekonomická univerzita v Bratislave

  • Místo vydání

    Bratislava

  • Místo konání akce

    Ekonomická univerzita v Bratislave

  • Datum konání akce

    20. 6. 2022

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    EUR - Evropská akce

  • Kód UT WoS článku