Marketingový výzkum návštěvníka Jihlavy 2022 - 2023: závěrečná zpráva
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F71226401%3A_____%2F23%3AN0100882" target="_blank" >RIV/71226401:_____/23:N0100882 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Marketingový výzkum návštěvníka Jihlavy 2022 - 2023: závěrečná zpráva
Popis výsledku v původním jazyce
Tato závěrečná zpráva přináší výsledky rozsáhlého marketingového výzkumu návštěvníků statutárního města Jihlavy, který byl realizován Katedrou cestovního ruchu Vysoké školy polytechnické Jihlava. V období říjen 2022 - září 2023 byl na 13 lokalitách Jihlavy realizován sběr primárních dat od návštěvníků města. Terénním dotazováním bylo podle zadání získáno celkem 3 000 správně a úplně vyplněných dotazníků. Po zpracování, statistickém vyhodnocení a analýzách získaných dat, byly zjištěny aktuální charakteristiky návštěvníků města a jejich postoje k různým aspektům pobytu v Jihlavě. V kapitolách závěrečné zprávy jsou prezentovány výsledky výzkumu, např. informace o tom, odkud návštěvníci do Jihlavy v rámci aktivit cestovního ruchu přijíždějí, jaké je jejich věkové složení, jakým způsobem ve městě tráví svůj čas, kolik peněz zde v průměru utratí, zda v Jihlavě přenocují, jestli se do města opakovaně vracejí a jak jsou spokojeni s kvalitou služeb a s místní infrastrukturou. Informace budou použity zadavatelem výzkumu, příspěvkovou organizací Brána Jihlavy, k realizaci činností v oblasti plánování a řízení rozvoje cestovního ruchu na území statutárního města Jihlavy.
Název v anglickém jazyce
Jihlava Visitor Marketing Research 2022 - 2023: Final Report
Popis výsledku anglicky
This final report presents results of an extensive marketing research of visitors to the statutory town of Jihlava, which was carried out by the Department of Travel and Tourism of the College of Polytechnics in Jihlava. In the period October 2022 - September 2023, the collection of primary data from visitors to the town was carried out at 13 locations in Jihlava. According to the assignment, a total of 3,000 correctly and completely filled-in questionnaires were obtained through field interviews. After the processing, statistical evaluation and analysis of the obtained data, the current characteristics of visitors to Jihlava and their attitudes towards various aspects of their stay in the town were determined. In the chapters of the final report, the results of the research are presented, e.g. information about where visitors to Jihlava come from, what their age composition is, how they spend their time in the town, how much money they spend here on average, whether in Jihlava spend the night, whether they return to the town repeatedly and how satisfied they are with the quality of services and the local infrastructure. The information will be used by the sponsor of the research, the contribution organization Brána Jihlavy, to implement activities in the field of planning and management of tourism development in the territory of the statutory town of Jihlava.
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2023
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
41
Místo vydání
—
Název nakladatele resp. objednatele
Brána Jihlavy, p.o.
Verze
—