Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Customer age as a determinant of preferences for information sources: Empirical analysis of a case from Central Europe

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002421" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002421 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.economics-sociology.eu/files/18S_1267_Pollak_Markovic.pdf" target="_blank" >https://www.economics-sociology.eu/files/18S_1267_Pollak_Markovic.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Customer age as a determinant of preferences for information sources: Empirical analysis of a case from Central Europe

  • Popis výsledku v původním jazyce

    This study presents the results of an empirical analysis concerning the preferences of more than 5,000 Central Europeans aimed at identifying the customers´ preferred way of obtaining information depending on their age. The results of the analysis suggest that younger customers prefer online media, while middle-aged and older customers tend to prefer traditional information sources.

  • Název v anglickém jazyce

    Customer age as a determinant of preferences for information sources: Empirical analysis of a case from Central Europe

  • Popis výsledku anglicky

    This study presents the results of an empirical analysis concerning the preferences of more than 5,000 Central Europeans aimed at identifying the customers´ preferred way of obtaining information depending on their age. The results of the analysis suggest that younger customers prefer online media, while middle-aged and older customers tend to prefer traditional information sources.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50204 - Business and management

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Economics and Sociology

  • ISSN

    2071-789X

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    15/2022

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2

  • Stát vydavatele periodika

    PL - Polská republika

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    296-311

  • Kód UT WoS článku

    000822686700019

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85133884507