Simulation Modeling and Image Recognition Tools, Spatial Computing Technology, and Behavioral Predictive Analytics in the Metaverse Economy
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002483" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002483 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.addletonacademicpublishers.com/contents-rcp/2149-volume-21-2022/4314-simulation-modeling-and-image-recognition-tools-spatial-computing-technology-and-behavioral-predictive-analytics-in-the-metaverse-economy" target="_blank" >https://www.addletonacademicpublishers.com/contents-rcp/2149-volume-21-2022/4314-simulation-modeling-and-image-recognition-tools-spatial-computing-technology-and-behavioral-predictive-analytics-in-the-metaverse-economy</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Simulation Modeling and Image Recognition Tools, Spatial Computing Technology, and Behavioral Predictive Analytics in the Metaverse Economy
Popis výsledku v původním jazyce
Based on a thorough literature review, the authors aim to explore shopping paths in immersive connected virtual worlds. In this research, previous findings have been cumulated to show that motion and behavioral tracking tools, spatial computing technologies, and geolocation data are key to digital consumer engagement in virtual retail environments, and we contribute to the literature by arguing that customer personalization tools convey multi-sensory customer experiences and spending patterns in virtual retail stores and immersive virtual stores.
Název v anglickém jazyce
Simulation Modeling and Image Recognition Tools, Spatial Computing Technology, and Behavioral Predictive Analytics in the Metaverse Economy
Popis výsledku anglicky
Based on a thorough literature review, the authors aim to explore shopping paths in immersive connected virtual worlds. In this research, previous findings have been cumulated to show that motion and behavioral tracking tools, spatial computing technologies, and geolocation data are key to digital consumer engagement in virtual retail environments, and we contribute to the literature by arguing that customer personalization tools convey multi-sensory customer experiences and spending patterns in virtual retail stores and immersive virtual stores.
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50200 - Economics and Business
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Review of Contemporary Philosophy
ISSN
1841-5261
e-ISSN
—
Svazek periodika
21
Číslo periodika v rámci svazku
neuvedeno
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
239-255
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85142228090