Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Simulation Modeling and Image Recognition Tools, Spatial Computing Technology, and Behavioral Predictive Analytics in the Metaverse Economy

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F75081431%3A_____%2F22%3A00002483" target="_blank" >RIV/75081431:_____/22:00002483 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.addletonacademicpublishers.com/contents-rcp/2149-volume-21-2022/4314-simulation-modeling-and-image-recognition-tools-spatial-computing-technology-and-behavioral-predictive-analytics-in-the-metaverse-economy" target="_blank" >https://www.addletonacademicpublishers.com/contents-rcp/2149-volume-21-2022/4314-simulation-modeling-and-image-recognition-tools-spatial-computing-technology-and-behavioral-predictive-analytics-in-the-metaverse-economy</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Simulation Modeling and Image Recognition Tools, Spatial Computing Technology, and Behavioral Predictive Analytics in the Metaverse Economy

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Based on a thorough literature review, the authors aim to explore shopping paths in immersive connected virtual worlds. In this research, previous findings have been cumulated to show that motion and behavioral tracking tools, spatial computing technologies, and geolocation data are key to digital consumer engagement in virtual retail environments, and we contribute to the literature by arguing that customer personalization tools convey multi-sensory customer experiences and spending patterns in virtual retail stores and immersive virtual stores.

  • Název v anglickém jazyce

    Simulation Modeling and Image Recognition Tools, Spatial Computing Technology, and Behavioral Predictive Analytics in the Metaverse Economy

  • Popis výsledku anglicky

    Based on a thorough literature review, the authors aim to explore shopping paths in immersive connected virtual worlds. In this research, previous findings have been cumulated to show that motion and behavioral tracking tools, spatial computing technologies, and geolocation data are key to digital consumer engagement in virtual retail environments, and we contribute to the literature by arguing that customer personalization tools convey multi-sensory customer experiences and spending patterns in virtual retail stores and immersive virtual stores.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50200 - Economics and Business

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2022

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Review of Contemporary Philosophy

  • ISSN

    1841-5261

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    21

  • Číslo periodika v rámci svazku

    neuvedeno

  • Stát vydavatele periodika

    US - Spojené státy americké

  • Počet stran výsledku

    17

  • Strana od-do

    239-255

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85142228090